Laura Mencía

Llicenciada en Sociologia i postgraduada en Metodologies Participatives per al Desenvolupament Local a la Universitat Autònoma de Barcelona.

La seva trajectòria professional arranca en el tercer sector, impulsant la participació i l’associacionisme, i pren cos a l’Administració local, primer a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona i després com a tècnica de polítiques juvenils al Consell Comarcal del Maresme. Llavors, fa el salt cap a l’emprenedoria i s’ofereix com a consultora en política educativa local i com a formadora de professionals de les polítiques de joventut. En aquesta etapa, elabora diagnosis educatives locals; dissenya plans locals d’educació, projectes educatius de ciutat, plans d’acompanyament a l’èxit educatiu, projectes i xarxes locals de transició escola treball; dinamitza espais formatius i comunitats d’aprenentatge, i acompanya durant set anys una xarxa educativa local.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes

Ha format part dels actes següents