qha_se_20.jpg

Com hauria de ser l’accés a les dades sobre educació?

Anàlisi sobre l'accés a les bases de dades necessàries per al coneixement de la realitat educativa del país tant des del punt de vista de la identificació de les bases de dades disponibles i dels criteris utilitzats per a cedir-les per a la recerca, com de l'opinió de la comunitat investigadora del país sobre la disponibilitat i l’accés a aquestes bases de dades.

  • Pàgines 1
  • Data 20/12/2014

Anàlisi sobre l'accés a les bases de dades necessàries per al coneixement de la realitat educativa del país tant des del punt de vista de la identificació de les bases de dades disponibles i dels criteris utilitzats per a cedir-les per a la recerca, com de l'opinió de la comunitat investigadora del país sobre la disponibilitat i l’accés a aquestes bases de dades.

Autors

Equip implicat

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar