Laura Morató

Coordinadora de projectes

Formació
Vaig fer Sociologia a la Universitat de Barcelona (UB) i tinc el Diploma d'Estudis Avançats en Sociologia per la mateixa universitat, també sóc experta en mètodes avançats d'estadística aplicada per la UNED i postgrau en docència universitària per la UB.

Experiència

Des del 2014 participo a diversos projectes de la Fundació, amb tasques diferents: des de projectes que he dissenyat i dut directament fins a projectes que lideren altres persones, als que dono suport en el disseny i execució d'alguna part (cicles de seminaris, actes públics, productes comunicatius derivats de recerques, etc.). Prèviament i des del 2008, quan vaig entrar, vaig treballar amb les bases de dades de l'enquesta longitudinal Panel de Desigualtats Socials a Catalunya-PaD, com a tècnica de dades primer i com a responsable de dades després. També he fet de docent, tant en l'àmbit universitari com en l'esfera privada, d'investigadora, analista de dades i avaluadora de projectes socials, entre d'altres.

Projectes
Alguns dels darrers projectes en què he estat implicada a la Fundació són:

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes

Ha format part dels actes següents