d00-11m_conclusions.jpg

Conclusions. Anuari 2024: L’estat de l’educació a Catalunya

L’Anuari 2024: l’estat de l’educació a Catalunya revisa el panorama educatiu al nostre país, i n’analitza els principals indicadors en clau evolutiva i en comparativa internacional. Això permet identificar els reptes més rellevants que el sistema educatiu català haurà de superar en els propers anys per aconseguir un autèntic marc d’oportunitats vitals per al conjunt de l’alumnat.

  • Pàgines 72
  • Data 11/12/2024

L’Anuari 2024: l’estat de l’educació a Catalunya revisa el panorama educatiu al nostre país, i n’analitza els principals indicadors en clau evolutiva i en comparativa internacional. Això permet identificar els reptes més rellevants que el sistema educatiu català haurà de superar en els propers anys per aconseguir un autèntic marc d’oportunitats vitals per al conjunt de l’alumnat.

Aquesta anàlisi i aquesta identificació de reptes permeten als directors de l’Anuari 2024, Margarita León i Bernat Albaigés, i als autors i autores dels diferents capítols formular propostes de política pública per a la millora de l’educació a Catalunya amb una premissa clara, que va més enllà del plantejament d’anuaris anteriors: les problemàtiques educatives que té actualment el país ja no es poden resoldre amb una mirada únicament escolar.

Els autors de l’Anuari 2024: l’estat de l’educació a Catalunya han treballat també les seves propostes en diversos seminaris al costat de seixanta professionals de diferents àmbits vinculats a l’educació.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar