qha_se_15.jpg

La compactació de la jornada escolar, millora l’educació?

Recull del coneixement disponible sobre els impactes socials i educatius de la jornada escolar contínua, a través de l'evidència científica d'altres indrets on existeix, de l'anàlisi d'experiències i tendències en els països de l'entorn, i de les veus de representants de la comunitat educativa, actors en la presa de decisions sobre la jornada escolar.

  • Pàgines 1
  • Data 15/12/2013

Recull del coneixement disponible sobre els impactes socials i educatius de la jornada escolar contínua, a través de l'evidència científica d'altres indrets on existeix, de l'anàlisi d'experiències i tendències en els països de l'entorn, i de les veus de representants de la comunitat educativa, actors en la presa de decisions sobre la jornada escolar.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar