4av-banner_web-bofill_896x1200-1.png
>Afegir al calendari

Construir-se com a persones a l’univers digital

Hub Social - Carrer Girona 34, interior, 08010 Barcelona Veure mapa

Ser humans per educar i educar per ser humans en temps digitals. La societat digital ens revela un buit profund: la pèrdua de preocupació per la condició humana. Ens cal retrobar la calma i recordar que, en aquesta revolució digital, la nostra missió principal és seguir sent humans. Davant aquest canvi de paradigma, en aquest acte reflexionarem sobre la importància d’humanitzar-nos mentre la digitalització no s’atura, i com això cobra especial sentit en els contextos on eduquem. Sobre tot això ens fa pensar el llibre ''el humanismo en tiempos digitales'' i en conversaran l’autor, Jaume Funes, psicòleg i educador, i la Liliana Arroyo, experta en innovació social i digital.

18h. Benvinguda i presentació de l’acte.

18.10h. Les tres grans preguntes per l’humanisme en temps digitals.

18.30h. Diàleg: Educar per ser humans i ser humans per educar.

19h. Presentació del Llibre ‘El humanismo en tiempos digitales’.

*L'acte es realitzarà en obert sense inscripció prèvia. L'assignació dels seients serà per ordre d'arribada fins a exhaurir places.

Per escalfar motors, pots recuperar la crònica ''Albirant una ruta comuna cap al benestar digital enmig de l’escenari polaritzat actual'' del festival de l'equitat digital que vam celebrar amb la missió del benestar.

T’animem a difondre, compartir les teves reflexions o simplement dir la teva a les xarxes amb l’etiqueta #EquitatDigital

Construir-se com a persones a l’univers digital
Hub Social - Carrer Girona 34, interior, 08010 Barcelona