educacio_dema_0.jpg
29/09/2015
16:00h - 18:00h

Connectar talent pot transformar l’educació?

MACBA Veure mapa

Nou projecte de la Fundació Jaume Bofill per a innovadors educatius. El món està canviant i amb ell l'educació. El nostre país està ple d'exploradors i experimentadors per al canvi educatiu, innovadors que desenvolupen constantment solucions als nous reptes i amb idees creatives que reinventen l'educació. Ets un d'ells? Sabem que ets un motor del canvi. Vine a compartir, inspirar-te i aprendre noves solucions i iniciatives d'altres com tu. Junts podem anar més lluny i amb les millors pràctiques i tendències d'avui crear l'Educació Demà!

Dimarts 29 de setembre de 2015 a les 18.00 h a l'Auditori del MACBA, la Fundació Jaume Bofill et convida a l'acte de presentació del nou projecte  Educació Demà que desenvoluparà tres grans reptes:

- Mapa "Qui és Qui": un mapa de la innovació educativa del país que vol connectar el talent de tots els actors educatius pel canvi. Consultant-lo esbrinaràs qui està fent què, què et pot aportar i en què pots contribuir. És indiferent que siguis una persona, una entitat o empresa, o que proposis una metodologia, una eina o projecte. Parla'ns de tu! Coneix qui està desenvolupant idees, innovacions i experiències, i connecta el teu talent al de la resta d'exploradors i desenvolupadors educatius. Presenta't i dibuixa amb nosaltres el mapa de la innovació!

- Seminaris "Camp Base": en aquests espais et presentarem innovacions educatives agrupades per tendències de canvi. Coneixeràs els protagonistes d'aquests canvis i el que fan per millorar l'educació. Podràs valorar per tu mateix què podries arribar a fer a partir de les seves experiències i valorar el potencial de noves idees. T'atreveixes a imaginar el futur de l'educació? Quins seran els seus principals reptes? De quina manera podràs afrontar-los? Participa i contribueix a fer-ho possible. Vine a dir-hi la teva!

- Tallers "Edulab": Vols passar a l'acció? Sabem que ets una persona amb idees diferents i amb ganes de compartir-les. Vine a explicar-nos què saps fer i desenvolupa el teu projecte amb altres que ho estan fent. A l'espai de workshop podràs aportar dubtes i preguntes, coneixements i experiències prèvies, desenvolupar solucions i resoldre reptes educatius amb altres desenvolupadors. Participa al nostre laboratori i crea noves solucions de forma col·laborativa!

Tot això i més formarà part del tret de sortida del projecte. Mira el programa que estem preparant:

- Benvinguda per part d'Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill.

- Presentació del projecte Educació Demà per part d'Ismael Peña-López, director d'Innovació Oberta de la Fundació Jaume Bofill.

- Presentació de les principals tendències que impactaran en el futur de l'educació a Catalunya i que marcaran la programació del Camp Base i de l'Edulab, per part de membres del comitè científic del projecte.

• Juanmi Muñoz: Codirector de l'Observatori d'Innovació Tecnològica i Educativa (ODITE).
  • Coral Regí: Directora de l’escola Virolai de Barcelona.
  • Miquel Àngel Prats: Mestre, Psicopedagog i Doctor en Pedagogia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la URL de Barcelona.

- Espai de networking posterior per a la posada en comú i l'intercanvi d'idees.

Estem treballant perquè tot l'acte sigui molt participatiu i dinàmic per a que puguis compartir i viure les diferents experiències innovadores. Volem que connectis amb la resta de protagonistes del canvi educatiu i crear amb tu una xarxa per a la innovació educativa. T'anirem informant de les novetats. No perdis el fil i inscriu-te ja a l'acte!

Accés lliure i gratuït.

No arribes a l'hora al debat online? Cap problema! Podràs recuperar el visionat aquí.

El debat es podrà seguir en directe per streaming a través d'aquest web, i també via Twitter @FundacioBofill amb el hashtag #Edudema.

Us hi esperem!

Educació Demà. Connectem talent, reinventem l'educació

Connectar talent pot transformar l’educació?
MACBA