Devices, connectivity, guidance and basic training are not enough to ensure that the digitalisation of education promotes more effective learning and bridges the digital gap. This is why pedagogical designs are needed to help teachers and schools apply digital technologies with active and competent methodologies.
Jordi Puche
Jordi Puche és mestre i pedagog per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull de Barcelona i Postgrau en administració de xarxes per l'ICT. Ha treballat en diferents centres educatius, sempre vinculat a la coordinació i assessorament TAC. Vinculat al Moviment de Renovació Pedagògica del Garraf, actualment forma part de l'equip coordinador de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya.
Projects
Involved in the initiative
Publications and videos
Related content
Events
It has been part of the following events
-
Del currículum a l’aula. Fer realitat l’aprenentatge competencial als centres educatius
Del currículum a l’aula. Fer realitat l’aprenentatge competencial...
Fa molts anys que la comunitat educativa comparteix la necessitat de fer realitat una educació basada en competències. I no són pocs els centres educatius que han...
12/11/2021 09:30h - 13:30h
MACBA
More information