

MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
Graduada en Psicologia per la UAB i màster en Neuropsicologia per la UOC. Actualment, està finalitzant l’especialització en Psicopedagogia.
Tot i haver focalitzat la major part de la seva experiència laboral amb el col·lectiu de gent gran, vetllant pel seu bon envelliment actiu i el seu benestar emocional, cognitiu i funcional, també ha realitzat tasques d’atenció directa amb joves que presentaven necessitats diverses, portant a terme reeducacions psicològiques. A més, ha participat activament en la gestió i coordinació d’entitats de lleure associatiu. Una de les seves aficions és crear recursos d’estimulació cognitiva per professionals d’atenció directa.
En l’actualitat, combina les funcions de Tècnica d’Acompanyament del programa Math Tutoring amb la coordinació i la docència d’una assignatura del Grau de Psicologia a la UAB.
Involved in the initiative
MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.