228 voluntaris contribueixen a la millora educativa dels infants

El programa LECXIT, promogut per la Fundació Jaume Bofill, la Fundació "La Caixa" i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, ha iniciat la seva activitat. LECXIT vol millorar la comprensió lectora dels infants involucrant a tota la comunitat. Com a activitat principal, ofereix unes sessions de lectura entre una persona voluntària i un infant. Aquest mes de gener s'han iniciat les sessions de lectura individuals amb infants de 4rt de primària de 10 escoles de Catalunya. A proposta dels centres educatius, i un cop rebuda la confirmació de les famílies, s'han incorporat al programa 172 alumnes. Comptem amb un total de 228 voluntaris que destinen una o dues hores a la setmana a trobar-se amb aquests alumnes i compartir lectures. El voluntariat ha rebut formació inicial a través de cinc cursos que s'han fet a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, i al llarg del curs escolar rebrà formació contínua adaptada a les necessitats de cada centre escolar.

Més informació: www.lectura.cat

Twitter: @lecxit Facebook: Lecxit - Lectura per a l'Èxit Educatiu