Vols ser membre del Hub Social, l’espai de trobada del sector social?

CATÀLEG D'ESPAIS

• Busques un nou espai per la seu de la teva entitat? Un espai on fer les teves reunions d’equip o rebre visites? Busques un espai on fer els actes i seminaris al centre de Barcelona (i a preu d’entitat social)? Si ja tens unes oficines o heu optat pel teletreball, el Hub també pot ser la teva front office o seu externa.
  • Vine a visitar el Hub Social i fes-te'n membre, un edifici amb un ambient de treball obert, acollidor i col·laboratiu, on crear sinèrgies i créixer en innovació i impacte social.
  • Al Hub Social (c/Girona, 34) hi tens a disposició taules per treballar, sales de treball conjunt, sales on fer reunions, seminaris, actes, debats, presentacions, projeccions… tècnicament equipat amb tota la versatilitat i adaptabilitat. Consulta el catàleg per conèixer tots els espais i veure com te’ls pots fer teus!

Dirigit a organitzacions i persones compromeses amb la justícia social i l’equitat, el Hub Social és un nou espai de trobada, cooperació i intercanvi al centre de Barcelona. Volem connectar entitats, xarxes, federacions, recercadors/es, activistes i voluntaris que busquen impacte i transformació social. Per això, el Hub Social és un espai per compartir recursos, sales i sinèrgies entre tots aquells que treballen per generar un canvi i innovació.

📸 Descarrega el catàleg per conèixer amb detall tots els espais!

Al Hub hi trobaràs a disposició 130 taules de coworking, 15 sales de reunions, 6 sales de seminaris i una sala d'actes per a 200 persones. Els espais estan oberts 24 h - 7 dies a la setmana i amb preus especials pel sector no lucratiu amb la finalitat de tenir espais de qualitat compartint les despeses. Disposa d’un equip d’acollida, cafè, fruita, aigua, wifi, espais de reunió informals gratuïts... i amb la facilitat de poder fer reserves des d’un web o app.

Les entitats tenim necessitats molt diferents segons cada moment, i per això el Hub Social s’ha ideat amb una infraestructura adaptada a les necessitats de les entitats i professionals, tècnicament equipat amb tota la versatilitat i adaptabilitat. Vine a una de les sessions informatives o demana una visita i proposa’ns el que necessitis: sigui una reserva puntual per un acte o seminari, un espai regular per a reunions...

Nosaltres ens encarreguem dels espais, les connexions i la comunitat. Tu focalitza’t en el més important: la teva missió. Vine a conèixer el Hub i parlem-ne!

Vols venir a conèixer el Hub? Contacta amb en Jaume!

Hem dissenyat amb amor un espai acollidor i estimulant. Junts ho convertirem en un ecosistema per la innovació i el canvi social. Però el millor és que el vinguis a conèixer tu directament. Per això, pots parlar directament amb en Jaume i explicar-li què necessites: 647 88 20 78  /  infohubsocial@fbofill.cat

Alguns espais del Hub Social...