PISA 2009: avaluació de les desigualtats educatives a Catalunya

La Fundació Jaume Bofill va presentar dimarts 25 d'octubre de 2011 l'informe PISA 2009: avaluació de les desigualtats educatives a Catalunya, una anàlisi de l'educació a partir de les dades recollides en el PISA 2009.

La presentació dels resultats del PISA cada tres anys ha esdevingut una cita obligada en el món de l'educació. Amb aquest informe la Fundació Jaume Bofill vol fomentar i enriquir el debat amb la comunitat educativa sobre els reptes i les mesures que podríien millorar la qualitat educativa del nostre país. Amb aquesta finalitat analitza alguns temes claus per a l'escola catalana: l'excel·lència i el fracàs escolar, l'alumnat desafavorit i la resiliència educativa, els hàbits lectors i les estratègies d'aprenentatge, i l'alumnat d'origen immigrat i el rendiment en lectura, entre altres. 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar