Víctor Gómez

La meva formació acadèmica consisteix en un grau en Sociologia a la Universitat de Barcelona, un Màster sobre radicalització i extremismes polítics i un Màster Universitari en Comunicació Política i Social. La meva pretensió a curt termini és realitzar un doctorat sobre Sociologia de la Comunicació Política.

Compromès amb la transformació social emancipadora, les meves inquietuds intel·lectuals es centren en la identificació i la comprensió dels mecanismes de reproducció social que permeten el manteniment de les estructures socials de poder i desigualtat. En aquest sentit, estic plenament convençut que la meva estança a la Fundació Bofill m'aportarà una gran experiència, així com per aprendre a dissenyar i executar campanyes de comunicació social formant part d'un gran equip de professionals d'aquest àmbit.

La meva principal afició és fer llargues rutes per la muntanya amb el meu company caní, especialment quan tinc la necessitat de desintoxicar-me del meu maleït vici de llegir massa filosofia postestructuralista francesa.