Fundació Bofill

Dinamitzem

El debat educatiu

Des de la Fundació Bofill volem imaginar nous futurs i les diferents maneres d’abordar-los per tal de facilitar eines que permetin a la gent afrontar reptes complexos amb més garanties.

Treballem per obrir camins que estimulin la reflexió sobre els reptes de l’educació al nostre país i contribueixin a construir consensos per abordar-los de la forma més efectiva.

Volem seguir marcant l’agenda educativa i imaginant les polítiques necessàries per combatre les desigualtats socials al nostre entorn. I ho volem fer sumant l’impuls, el coneixement i la implicació dels diferents agents polítics i socials.

Destacats

Articles, debats, vídeos, notícies…

Projectes

Debat educatiu