Navegació 100% transparent

Aquest lloc web també utilitza el servei de Google Analytics que és prestat per Google INC, entitat la qual la seva oficina principal està a 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain Viwe (California) CA 94043, Estats Units.

Nom Titular Tipus Durada Finalitat
utma Google-analytics.com ANALÍTICA 2 anys Manté un registre del número de vegades que un usuari ha estat en un lloc, quan va ser la seva primera visita, i quan es va produir la seva última visita.
utmb Google-analytics.com ANALÍTICA expira al finalitzar la sessió Ajuda a calcular quant temps dura la visita d'un usuari emmagatzemant el moment d'entrada a la pàgina web.
utmc Google-analytics.com ANALÍTICA (autentificació) expira al finalitzar la sessió Ajuda a calcular quant temps dura la visita d'usuari emmagatzemant el moment de la sortida de la pàgina web.
utmz Google-analytics.com ANALÍTICA expira al finalitzar la sessió Manté un seguiment d'on prové el visitant, quin motor de recerca ha utilitzat, amb quin enllaç va fer click, quines paraules clau va utilitzar i des de quin lloc del món va accedir a la pàgina.

Nom Titular Tipus Duració Finalitat