Fundació Bofill

Impulsem

Propostes de canvi

A la Fundació Bofill treballem per donar resposta als grans reptes educatius presents i futurs, i actuar com a catalitzadors de la transformació educativa.

Des del rigor i la independència que els nostres col·laboradors ens aporten, promovem l’emergència social, llancem propostes agosarades, mobilitzem i involucrem a la comunitat i busquem la incidència política per generar canvis.

Treballem per crear models i metodologies que ajudin als actors implicats a trobar solucions als problemes i construir propostes de millora.

Destacats

Articles, debats, vídeos, notícies…

Projectes

Propostes de canvi