387.gif

Construint identitats

Entre l'any 1999 i el 2002, des de la Fundació Jaume Bofill es van impulsar diverses recerques amb el denominador comú de l'educació, i més genèricament de la socialització dels joves d'origen immigrat. Les conclusions d'aquestes recerques es van presentar i debatre en un seminari que va tenir lloc a Reus el novembre del 2002. Com a resultat d'aquest seminari s'ha elaborat aquest llibre que recull les conclusions de les recerques que s'hi van presentar i que inclou també els dos documents elaborats pels relators de les dues sessions en què va consistir.

• Pàgines 254
  • Data 26/04/2004