73r-mocio.jpg

Moció per lluitar contra la segregació al teu municipi

La segregació escolar comporta baixos resultats educatius, alts nivells d'abandonament escolar o problemes de cohesió social, entre d'altres.

• Pàgines 3
  • Data 19/06/2024

Si el teu municipi té alts nivells de segregació, o no disposa de mesures efectives per frenar-la, pots impulsar l’aprovació d’una moció al ple municipal. Encara que el Pacte contra la Segregació Escolar (2018) insta els municipis a desplegar mesures contra la segregació, molts ajuntaments encara no ho estan fent.

Pots impulsar una moció al ple tant si ets una entitat de la comunitat social i educativa com si ets un grup municipal. Ara bé, en molts Ajuntaments qui la pot presentar formalment són els grups municipals. Per això posem a disposició d’entitats i grups municipals una plantilla de moció per desplegar mesures d’urgència per combatre la segregació escolar a nivell municipal. Podeu acabar d’adaptar-la a la realitat del vostre municipi, tenint en compte les dades que s’indiquen.

Per a més informació