Evidències que impulsen oportunitats. Fonamentem la recuperació educativa!

El curs 2021-22 començarà encara amb algunes mesures de prevenció dels contagis de la covid-19. Però el proper ha de ser un curs decisiu per revertir les desigualtats educatives agreujades per la pandèmia.

Sense oblidar allò que ens ha d’ajudar a contenir els contagis, convé tenir ben presents les estratègies que sabem que afavoreixen l’aprenentatge de tot l’alumnat. I la recerca ens pot ajudar a saber allò que funciona i allò que no per respondre a les desigualtats des de la pràctica i les polítiques educatives.

Fa un any ens preguntàvem “Com poden ajudar les evidències en educació a superar la crisi educativa generada pel coronavirus?”. I les respostes segueixen sent ben vigents.

Descarrega’t la publicació i descobriràs 5 consignes basades en les evidències de cara a l’inici de curs, alguns programes que s’han demostrat efectius en favor de l’aprenentatge i amb capacitat per reduir les desigualtats, i accediràs a recursos per aprendre de manera àgil el que indiquen les recerques i avaluacions més rigoroses en educació.