14/11/2023
16:00h - 17:15h

Bibliotech: reimaginem les biblioteques escolars

HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior Veure mapa

Ha arribat el moment de reimaginar les biblioteques escolars! Pensem que tot infant i adolescent té el dret de gaudir d’aquest espai educatiu imprescindible. Però, si volem avançar, cal fer-ho incorporant les noves tendències, necessitats i expectatives. El gust per la lectura ha de convergir amb el desenvolupament d'aprenentatges vibrants i les noves alfabetitzacions digitals i mediàtiques.

En el marc de l’estratègia d’Equitat Digital, el projecte BIBLIOTECH engega amb 15 escoles impulsores que exploraran, implementaran i avaluaran noves maneres de treure el màxim profit de les seves biblioteques escolars.

Vols saber més sobre el projecte? T’animem a inscriure’t al streaming i fer-nos arribar les teves reflexions o simplement dir la teva a les xarxes amb l’etiqueta #bibliotech.

Programa de l’acte:

16:00 h-16:15 h - Benvinguda al Hub social

16:15 h-16:30 h - Presentació del projecte Bibliotech

16:30 h-17:15 h - Diàleg: “Per què cal reimaginar les biblioteques escolars?”

Amb:

Per saber-ne més: