Fundació Bofill

BIBLIOTECH

Obert

El projecte BIBLIOTECH té l’objectiu de reactivar i enriquir les biblioteques escolars. Alhora, vol reivindicar que tot infant i adolescent té el dret de gaudir d’aquest espai educatiu imprescindible.

Les noves tendències, necessitats i expectatives de les comunitats educatives ens dibuixen unes biblioteques escolars on el foment del gust per la lectura convergeix amb el desenvolupament d'aprenentatges i les noves alfabetitzacions digitals i mediàtiques.

Apostem per unes biblioteques escolars que siguin el cor de les transformacions educatives actuals dels centres educatius. Espais contemporanis i vibrants on es generen noves oportunitats de lectura, experimentació i socialització.

En el marc de l’estratègia d’Equitat Digital, el projecte Bibliotech avançarà i donarà suport als agents educatius que vulguin entomar aquesta revolució pendent. Amb aquest horitzó, engeguem un pilot amb 15 centres referents que exploraran, implementaran i avaluaran noves maneres de treure el màxim profit socioeducatiu de les seves biblioteques escolars.

No t’ho perdis

Experiència Escola Enric Fareny de Lleida