06/05/2024
>Afegir al calendari

Eleccions 2024: l'educació, a debat

Carrer Girona 34, interior, 08010 Barcelona Veure mapa

La propera legislatura serà clau per al futur de l’educació. Debatre i contrastar idees amb rigor i voluntat d’entesa és necessari per fer possible un compromís de país amb el paper de l’escola i el sistema educatiu que es mereix. En el marc de la campanya Vota Educació, hem convidat a un debat electoral tots els partits parlamentaris, excepte Vox, per escoltar les seves propostes educatives de cara a la pròxima legislatura.

Conduït per la periodista Núria Martínez Ribot, posarem sobre la taula qüestions tan urgents com la recuperació dels aprenentatges en clau d'equitat, l’abandonament escolar o l’educació més enllà de l’escola. Al document “La legislatura de l’educació. Reptes i propostes per millorar l’equitat educativa” elaborat per la Fundació Bofill, podreu trobar-hi vuit reptes i 38 propostes per fer-hi front.

Relacionat: La Fundació Bofill demana un compromís polític amb l’equitat educativa per les eleccions catalanes del 12 de maig

Eleccions 2024: l'educació, a debat
Carrer Girona 34, interior, 08010 Barcelona