Fundació Bofill

Vota educació

per canviar-ho tot!

Obert

La crisi pandèmica ha agreujat les desigualtats socials i territorials contra les quals l’educació està cridada a lluitar. De fet, s’ha evidenciat la necessitat de no tornar a la normalitat, perquè la normalitat no funcionava per a segments importants de la població.

De tot plegat, però, n’hem extret dues lliçons clau. D’una banda, que no hi ha educació de qualitat i de futur si no hi ha igualtat d’oportunitats per al conjunt de la població. I també hem après (o recordat) la importància de la proximitat a l’hora de donar resposta a les necessitats educatives de la població.

Tots els pobles i ciutats, siguin més grans o més petits, tenen en l’educació un instrument cabdal per a la formació de les persones i la construcció d’una comunitat cohesionada i amb igualtat d’oportunitats. Ara, calen líders polítics locals valents i compromesos amb l’equitat educativa.

Per això, la Fundació Bofill hem impulsat Vota Educació, una iniciativa per posicionar els principals reptes educatius en clau d'equitat de cara a les eleccions municipals del 28 de maig de 2023. Perquè volem i creiem que el proper mandat ha de ser el dels ajuntaments valents per uns barris, ciutats i pobles cohesionats i d’equitat.

El futur de l’educació també es decideix a les eleccions municipals, i per això cal que els partits polítics apostin des de tots els projectes polítics locals per construir municipis més resilients i amb oportunitats per a tothom.

A les eleccions municipals del teu poble o ciutat, votis el que votis, Vota Educació!