Els resultats de les proves de competències bàsiques 2024-25, publicats aquest divendres, tornen a mostrar l’estancament del sistema educatiu català. Per la Fundació Bofill, els resultats fan inajornable reformes profundes de sistema, perquè sinó Catalunya corre el risc de normalitzar els mals resultats educatius.
Amb els resultats de les últimes proves de competències bàsiques, a 6è de primària i 4t d’ESO, Catalunya ja acumula una dècada de caiguda de resultats, durant els quals ha retrocedit prop d’un curs acadèmic en comprensió lectora i matemàtiques, tal com recorda l'Anuari de l'Educació 2024.
Per què continua la caiguda de competències? Què s'amaga darrere els resultats de competències bàsiques? I, sobretot, què hauria d'estar passant al sistema educatiu del país per revertir aquesta davallada? En parlarem aquest dilluns, 30 de juny, a les 18 h amb:
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.