![Ignacio De Otto Ignacio De Otto](common/project/images/item-member.png)
De Otto, Ignacio
See more
Coneix als més de 3700 experts de la fundació.
De Otto, Ignacio
See more
De Paladella, Miquel
Miquel de Paladella, UpSocial, innovació social.
See more
De Palma, Ángeles
Ángeles de Palma del Teso és professora de dret administratiu de la UB.
See more
De Paula, Òscar
Professor i coordinador TAC de FEDAC-Montcada. Treballa amb la ludificació com a metodologia d'aprenentatge per portar tota una dinàmica de classe. Utilitza diferents plataformes com Classroom, Edpuzzle, Classdojo, entre d'altres. Reader Wars Darrerament ha desenvolupat un projecte basat en el j…
See more
De Prada, Miguel Angel
Autor
Miguel Ángel de Prada és sociòleg i membre del COLECTIVO IOÉ, equip d'investigació social.
See more
De Puig, Irene
Mestra i llicenciada en Filosofia i en Literatura catalana. Catedràtica d'Educació Secundària. Ha treballat en diferents nivells educatius i en formació de professorat. Fundadora del GrupIREF -associació que es dedica a la difusió, docència i creació de materials del projecte FILOSOFIA 3/18 (dins d…
See more
De Puig, Jaume
See more
De Puig, Lluís M.
See more
De Riquer, Borja
See more
De Santos, Maximo
See more
De Senillosa, Ignasi
Autor
See more
De Solá-Morales, Manuel
See more
De Yzaguirre, Luís
Autor
See more
Debarbieux, Eric
Autor
Professor de ciències de l'educació a la Universitat de Paris-Est Créteil i des de l’any 2004 dirigint l'Observatori Internacional de la Violència a l’Escola. Ha treballat fent estudis sobre la seva especialitat, la violència a l'escola, a Suïssa, el Brasil, Polònia, el Canadà, Mèxic i l’Argentina,…
See more
Del Campo, Marta
Marta del Campo, directora de l'Institut Escola La Mina. Té experiència en formació de formadors, en acompanyament com a metodologia d'assessorament, en sistemes de gestió de la qualitat, en planificació estratègica i en formació d'equips directius.
See more
Del Castillo, Pilar
Pilar del Castillo és directora del CIS i catedrática de Ciencia Política de la UNED.
See more