Virginia Morillas

Llicenciada en Sociologia UB, Màster interuniversitari en Joventut i Societat UdG, Postgrau de Polítiques d'Igualtat de Gènere a la Gestió Pública per la UB.

Treballa en l'àmbit dels feminismes i la diversitat sexual, afectiva i de gènere, a l'Ajuntament del Prat de Llobregat.

Li motiven els aspectes educatius, i està implicada en l'AFA de l'escola pública de la seva filla. Es considera una persona curiosa amb ganes d'aprendre i pro activa en el món de l'educació; una convençuda de la importància de la coeducació, com una gran eina educativa per millorar com a societats en igualtat, millor tracte, millor convivència, etc.

Li encanta viatjar i conèixer realitats diverses, així com gaudir de la lectura, la música, la natura, etc.