Hack The School. Què està passant?

Ja fa algunes setmanes que les escoles escollides per participar en el projecte Hack the School estan treballant intensament amb professionals de l’arquitectura i el disseny.

Amb l’objectiu de repensar els espais escolars a favor de la convivència i l’aprenentatge, el projecte té la voluntat de compartir coneixements i solucions, principalment a través de les xarxes socials i espais presencials,  tot desencadenant noves formes de participació entre la comunitat educativa. Podeu accedir al coneixement que s’ha anat generat amb el hashtag #HackTheSchool podeu veure fotografies de les primeres reunions, algunes propostes de canvi, vídeos d’experiències exitoses, documentació d’aprofundiment i articles per saber-ne més.

I per inspirar, per aprendre, per copiar... estem preparant visites a centres educatius que ja han fet un procés de redisseny dels seus espais educatius per millorar els aprenentatges i la convivència. Les visites les farem de la mà del Globus Vermell, un col·lectiu que té per objectiu difondre el coneixement sobre l'arquitectura i la ciutat i, així, formar una ciutadania crítica envers l'entorn urbà.

No perdeu el fil!