Amanda  Reixach

Amanda Reixach

Estudiant de Pedagogia a la Universitat de Barcelona (UB). Actualment realitza les pràctiques a la Fundació Bofill al Prat del Llobregat, en el Projecte LECXIT – Lectura per a l’èxit educatiu.

Es considera una persona activa, responsable i organitzada. Li agrada treballar en equip i, a la vegada, qüestionar-se la problemàtica que es presenta avui dia en l’àmbit de l’educació i en la societat.

Defensa l’educació com a base de tota la ciutadania i autèntic motor de canvi, afirmant aquesta com un punt clau en la vida de les persones. Per això considera el Projecte LECXIT un pilar important en el procés d’aprenentatge, ja que és fonamental tenir una bona comprensió lectora per, en un futur, aconseguir un bon èxit educatiu i acadèmic.