Bernat Muñoz

Graduat en Mestre d’Educació Primària amb menció en Educació Física i Màster d’Activitat Motriu i Educació (itinerari d’Intervenció Social) a la Universitat de Barcelona (UB).

Ha treballat en diferents programes educatius que utilitzen el joc, l’activitat física i l’esport com a eines de transformació social. Durant els darrers anys, dirigint i realitzant els seminaris de formació de metodologies socioesportives, adaptant i creant noves guies didàctiques i facilitant continguts per tal de possibilitar la inclusió de tothom als programes de la Fundació Barça.