L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Isabel Ruiz Mallén
Professora Agregada de la Facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació de la UOC i investigadora al grup Transformació Urbana i Canvi Global (TURBA).
Formació
Doctora en ciències ambientals i ambientòloga per la UAB.
Experiència
Membre del Consell Assessor Científic de l’Ajuntament de Barcelona, ha liderat i participat en més d’una quarentena de projectes de recerca nacionals i europeus. Els seus interessos de recerca són els processos d'aprenentatge transformador en educació ambiental i per la sostenibilitat, les metodologies inclusives i innovadores en didàctica de les ciències (STEAM), i la cocreació en els àmbits de la sostenibilitat i la resiliència climàtica urbana.
Projectes:
COOLSCHOOLS Realizing potentials of nature-based climate shelters in school environments for urban transformation.
Ha participat als seminaris de debat dels capítols de l'Estat de l'educació a Catalunya, Anuari 2024
Projectes
Involucrats a la iniciativa