23e-escola_el_sagrer-47.jpg

L’emergència de la transformació educativa

6 veus expertes i una potent crida pel canvi educatiu al nostre país. Aquest cap de setmana al Diari Ara els directors dels Anuaris de l'Educació de la Fundació Bofill entre 2006 i 2020 han reclamat la centralitat de l’educació en l’agenda política i un gran compromís per la transformació educativa amb visió 2030.

Consulta els Anuaris:

• Reptes de l'Educació a Catalunya. Anuari 2018. Aquest anuari té la vocació d’abordar un seguit de desafiaments d’especial rellevància i actualitat per a la política educativa del nostre país

Director:
    Jordi Riera / Descarrega't la publicació
  • L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2016. Posa l’èmfasi en el diagnòstic compartit i sobretot en les propostes per a l’acció a curt, mig i llarg termini en matèria de gestió i política educativa. S'hi afegeix també, sempre que sigui possible, la perspectiva internacional.

Directors: Bernat Albaigés i Francesc Pedró   /  Descarrega't la publicació

• Reptes de l'Educació a Catalunya. Anuari 2015. Posa l’èmfasi en el diagnòstic compartit i sobretot en les propostes per a l’acció a curt, mig i llarg termini en matèria de gestió i política educativa. S'hi afegeix també, sempre que sigui possible, la perspectiva internacional.

Director: Josep M. Vilalta / Descarrega't la publicació

• Anuari de l'Estat de l'Educació a Catalunya. 2013. Aporta elements per comprendre l'evolució de l'educació al nostre país i les seves principals cruïlles i tendències.

Directors: Miquel Martínez i Bernat Albaigés / Descarrega't la publicació

Autors