so7-portada-cap_a_una_educacio_a_temps_complet_a_catalunya-600x740.jpg

Cap a una educació a temps complet a Catalunya

Quan s’acaben les classes a l’escola o l’institut, l’educació continua. Però no per a tothom. No només els infants de famílies amb un major nivell socioeconòmic hi participen més, sinó que ho fan més hores, durant més anys i en propostes més variades.

• Pàgines 27
  • Data 08/11/2023
  • ISBN 978-84-126531-4-4

Tanmateix, i malgrat les desigualtats en l’accés i la participació, sabem que les famílies valoren molt majoritàriament i de manera transversal els beneficis i l’impacte positiu que tenen aquestes activitats.

Amb aquest document, volem fer una aportació a la construcció d’una política d’educació a temps complet a Catalunya, començant per la garantia d’activitats extraescolars i casals d’estiu a tots els infants i adolescents en edat escolar.

Vols saber-ne més?