2gh-3_cap-5_sepdig.jpg

De la innovació com a moda a una cultura de la innovació per a la transformació de la vida dels centres

Després de passar revista a iniciatives nacionals i internacionals d’innovació educativa, en aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya s’identifiquen les claus per instal·lar una cultura innovadora orientada a la transformació i millora del sistema educatiu.

• Data 17/03/2021

Les conclusions d'aquest capítol deixen clara la tesi que les innovacions adquireixen tot el seu sentit quan es vinculen a processos de transformació global, mentre que el seu potencial transformador es veu fortament limitat quan són el fruit d’iniciatives aïllades i sectorials.

Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu

L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Vols saber-ne més?