y78-7_cap-9_sepdig.jpg

La formació inicial del professorat en un sistema educatiu orientat a la personalització de l'aprenentatge

En aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya s’identifiquen les competències nuclears que els professors i professores han d’adquirir per poder personalitzar l’aprenentatge del seu futur alumnat, i alhora per reforçar, millorar i gestionar el seu propi procés d’aprenentatge durant el període formació inicial i posteriorment com a professionals de la docència. El capítol conclou amb propostes relacionades amb el currículum de la formació inicial dels docents i adreçades als actors implicats en el disseny, planificació i realització d’aquesta formació.

  • Pàgines 56
  • Data 17/03/2021
  • ISBN 978-84-121371-3-2

En aquest capítol de l'Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya s’identifiquen les competències nuclears que els professors i professores han d’adquirir per poder personalitzar l’aprenentatge del seu futur alumnat, i alhora per reforçar, millorar i gestionar el seu propi procés d’aprenentatge durant el període formació inicial i posteriorment com a professionals de la docència. El capítol conclou amb propostes relacionades amb el currículum de la formació inicial dels docents i adreçades als actors implicats en el disseny, planificació i realització d’aquesta formació.

Relacionat: La Fundació Bofill alerta de l’estancament del sistema educatiu

L’Anuari 2020: L’Estat de l’educació a Catalunya revisa els principals indicadors sobre la realitat del sistema educatiu català i aporta propostes al voltant dels desafiaments que planteja la necessitat d’avançar cap a una educació de qualitat i generadora d’oportunitats per al conjunt de l’alumnat.

Vols saber-ne més?

    Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

    Acceptar