nlp-600x740_vers_3.jpg

Infografia: Un dia en un centre híbrid

L’aprenentatge híbrid pot ser fins i tot més efectiu que l’aprenentatge presencial si s’usen metodologies actives i es fomenta l’experiència pràctica de l’alumne, amb una tutorització propera i intensa per part dels docents. El principal repte d’aquest model és que necessita una planificació acurada que integri la part presencial i la virtual, com un continu.

  • Pàgines 4
  • Data 05/10/2021

L’aprenentatge híbrid pot ser fins i tot més efectiu que l’aprenentatge presencial si s’usen metodologies actives i es fomenta l’experiència pràctica de l’alumne, amb una tutorització propera i intensa per part dels docents. El principal repte d’aquest model és que necessita una planificació acurada que integri la part presencial i la virtual, com un continu.

Relacionat: Llegeix l'article Flexibilitat d’espai i temps, requisits indispensables per a un aprenentatge híbrid

Però, com és un dia en una escola híbrida? I en un institut híbrid? Descarrega les infografies elaborades per Miquel Àngel Prats, coautor de l'informe Com impulsar la transformació digital de l'escola

Per saber-ne més:

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Com impulsar la transformació digital de l’escola

Com es preparen i què necessiten els docents i centres educatius per educar digitalment?

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar