ipu-896x200.png
23/10/2024
11:00h - 12:30h
>Afegir al calendari

Com les OME poden reduir la segregació escolar al teu municipi?

L'Oficina Municipal d'Escolarització (OME) és el referent per atendre, informar i orientar a les famílies, i una peça clau en la lluita contra la segregació escolar. Totes les mesures en favor de l'escolarització equilibrada es poden dur a terme sense OME, però suposa una dificultat afegida.

Els ajuntaments que disposen d'OME adquireixen un paper més rellevant en l'estratègia d'escolarització i les seves famílies reben millor atenció.

En aquest seminari-web exposarem les polítiques innovadores contra la segregació escolar que han desplegat Manlleu, Lleida i Igualada, tres localitats de perfils diversos que han tirat endavant iniciatives d'èxit. L'objectiu és que aquests exemples puguin inspirar altres pobles i ciutats de Catalunya per repensar la lluita contra la segregació del municipi.

Intervindran:

• Núria Font i Puig (Manlleu), que presentarà les reunions de 2a volta liderades per l'ajuntament.
  • Laura Marin Barbé (Lleida), que presentarà el pacte municipal contra la segregació.
  • Fina Vilarrubias Calaf (Igualada), que presentarà el programa d'acompanyament per alumnat vulnerable.
Segueix-lo aquí

Contingut relacionat: