edulab_300x405.jpg
17:00h - 19:00h

Edulab: laboratori d’idees mòbils

Auditori del Convent dels Àngels Veure mapa

“Els infants i joves, passen la major part del seu temps connectats a través de dispositius mòbils. Quan arriben a l’escola, en canvi, es troben com en un avió: desconnectin els seus dispositius i cordin-se el cinturó”. D’aquesta manera explicava Kirsti Lonka, la situació que es viu a la majoria de centres educatius. Els dubtes i reptes poden ser molts, però si els infants i joves no aprenen a fer un ús raonable de les tecnologies a l’escola, difícilment ho aprendran de manera equitativa a casa o amb les seves amistats.

Partint de la voluntat d’experimentar i crear coneixement de manera conjunta, en aquest Edulab trobarem un espai on crear experiències d’aprenentatge fent ús de dispositius, d’històries connectades i d’activitats per a l’acció educativa

La tendència d’aprenentatge mòbil, no gira al voltant de la qüestió sobre com aprenem sinó sobre quines condicions i disposicions fan que aprenguem millor.

En aquest Edulab et submergiràs en la creació d’una activitat educativa tenint en compte els tipus d’espais d’aprenentatge, oberts, flexibles, físics, virtuals i personalitzats, en els que l’alumnat aprèn dia a dia.

El laboratori serà conduït per Juanmi Muñoz i Oriol Ripoll, que formen part del comitè científic del Projecte Educació Demà (www.educaciodema.cat) i comptarà amb diversos talleristes que donaran suport als participants durant les dinàmiques de co-creació.

El taller tindrà lloc a l'Auditori del Convent dels Àngels el dimarts 7 de març de 18.00 h a 20.00 h.

L'Edulab es podrà seguir en directe via Twitter @FundacioBofill amb el hashtag #eduDemà

Accés lliure i gratuït.

Inscriu-t'hi i no t’ho deixis perdre!

Edulab: laboratori d’idees mòbils
Auditori del Convent dels Àngels