Montse Gisbert

Llicenciada en Història per la Universitat Rovira i Virgili, posteriorment també va cursar un màster de Gestió del Patrimoni Cultural a la Universitat de Barcelona i un màster en Màrqueting Digital a la Universitat Oberta de Catalunya. Amb la UOC, a més a més, va especialitzar-se en Relacions institucionals, protocol i organització d'esdeveniments.

La seva trajectòria professional sempre ha estat vinculada als sectors educatiu, cultural i turístic. Ha treballat en institucions com el Museu d'Arqueologia de Catalunya, l'Arxiu Nacional de Catalunya, el Centre d'Estudis Marítims i d'Activitats del Port de Tarragona o la Fundació 'la Caixa'. Els últims tres anys ha treballat a una agència de màrqueting, comunicació i relacions públiques especialitzada en el sectors educatiu i turístic, com a responsable de projectes en aquestes dues àrees.

Tècnica de comunicació de Math Tutoring, un projecte de suport educatiu dissenyat per millorar el rendiment acadèmic en matemàtiques, adreçat a alumnes de 6è de primària.

Events

It has been part of the following events