

MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
Llicenciada en Història per la Universitat Rovira i Virgili, posteriorment també va cursar un màster de Gestió del Patrimoni Cultural a la Universitat de Barcelona i un màster en Màrqueting Digital a la Universitat Oberta de Catalunya. Amb la UOC, a més a més, va especialitzar-se en Relacions institucionals, protocol i organització d'esdeveniments.
La seva trajectòria professional sempre ha estat vinculada als sectors educatiu, cultural i turístic. Ha treballat en institucions com el Museu d'Arqueologia de Catalunya, l'Arxiu Nacional de Catalunya, el Centre d'Estudis Marítims i d'Activitats del Port de Tarragona o la Fundació 'la Caixa'. Els últims tres anys ha treballat a una agència de màrqueting, comunicació i relacions públiques especialitzada en el sectors educatiu i turístic, com a responsable de projectes en aquestes dues àrees.
En l'actualitat és tècnica de comunicació de Math Tutoring, un projecte de suport educatiu dissenyat per millorar el rendiment acadèmic en matemàtiques, adreçat a alumnes de 6è de primària.
Involved in the initiative
MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.