Marc Alcalà Rams

Marc Alcalà i Rams, guanyador del Premi Tribuna Atenea 2023. Sociòleg i doctorant en Antropologia Social i Cultural.

Sociòleg i estudiant de doctorat en Antropologia Social i Cultural a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb un ajut Joan Oró (FI 2024) com a membre del COALESCE Lab, part del GRAFO (Grup de Recerca en Antropologia Fonamental i Orientada). També és membre del grup de treball i recerca Cultura Popular i Conflicte (CPC) a l’Institut Català d’Antropologia (ICA) i co-coordinador del grup de treball de Migracions de l’Associació Catalana de Sociologia (ACS), societat filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Actualment, fa recerca sobre migració, identitat, nacionalisme i sociolingüística.

Guanyador del Premi Tribuna Atenea 2023 de la Federació d’Ateneus de Catalunya. Autor de “Ateneisme i Educació 360. Oportunitats i reptes locals d’una nova aliança global”.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos