Raquel Miño

Doctora en Educació i Societat per la Universitat de Barcelona. Professora del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la UB i membre del grup de recerca Esbrina.
Ha participat en diversos projectes d’investigació i innovació educativa de caràcter nacional i internacional, sobre temàtiques com les trajectòries d’aprenentatge juvenils, la transformació educativa a secundària i l’alfabetització digital crítica. Sempre oberta a col·laborar amb els centres escolars, considera que les institucions educatives, les organitzacions polítiques i la societat civil necessiten treballar de la mà per construir un sistema educatiu que atorgui oportunitats d'aprenentatge a tots els individus, sense excepcions.