2a edició del Seminari Comprendre les Desigualtats Socials

Entre el 6 de febrer i el 26 de juny de 2009 la Fundació Jaume Bofill organitza la 2a edició del Seminari Comprendre les Desigualtats Socials. Aquest seminari té per objectiu oferir als professionals del tercer sector de l'àmbit social un espai de treball i reflexió per aprofundir en el coneixement de les desigualtats socials a través de les aportacions de persones expertes, l'intercanvi i el debat. L'assistència és totalment gratuïta i es preveu reunir un grup d'entre 20 i 25 persones de diferents entitats d'acció social. Durant el seminari s'abordarà el concepte de desigualtats socials des d'una visió global, analitzant com hi influeixen les variables estructurals (origen geogràfic, gènere, condició física i psíquica i classe social), el cicle de vida, els canvis en el context social i les dificultats d'accés als drets de ciutadania (l'educació, el treball, els ingressos...). També es dedicaran diverses sessions al context actual de les desigualtats socials a Catalunya i al concepte d'exclusió social, com a confluències de les dinàmiques de desigualtats. Per a més informació i inscripcions escriviu a lmonterde@fbofill.cat La data límit per a la inscripció és el 31 de gener de 2009.