2n Simposi sobre la Immigració a Catalunya

La Fundació Jaume Bofill va organitzar els dies 27 i 28 de novembre el 2n Simposi sobre la Immigració a Catalunya. El Simposi que va tenir lloc a Sala d'Actes de les Cotxeres del Palau Robert. Al Passeig de Gràcia, 107 de Barcelona. L'objectiu principal d'aquest encontre era difondre els principals resultats i conclusions de recerques recents en l'àmbit de la immigració a Catalunya, en particular aquelles que tenen un component d'anàlisi de dades i que tenen a veure amb l'impacte de la immigració en els diferents àmbits socials. Aquest 2n Simposi s'adreçava a acadèmics i investigadors socials, responsables polítics, professionals de l'administració i del tercer sector, i persones del món associatiu en general, que desenvolupen la seva activitat relacionada amb el fenomen migratori. El Simposi va oferir un espai d'intercanvi de coneixements i punts de vista a les persones dels diferents àmbits professionals i socials que hi assisteixin. Inscripció