5è Simposi sobre les Desigualtats Socials a Catalunya

La Fundació Jaume Bofill va convocar el 5è Simposi de Desigualtats Socials a Catalunya per als dies 26 i 27 de juny del 2008 a l'Auditori del FAD, (Plaça dels Àngels, s/n de Barcelona). L'objectiu principal d'aquest encontre era presentar una sèrie de treballs de recerca elaborats a partir dels resultats de la primera, segona, tercera i quarta onades del Panel de Desigualtats socials a Catalunya (PaD), corresponents al període 2001-2005. Aquest 5è Simposi va ser un espai per conèixer, analitzar i discutir la mirada que sobre la societat actual han realitzat equips de recerca de diverses disciplines i universitats. El llibre Condicions de vida i desigualtats a Catalunya. 2001-2005 recull els treballs presentats al Simposi.