Afectivitat i sexualitat. Són educables?

La Fundació Jaume Bofill va participar en l'acte de presentació del document Afectivitat i sexualitat. Són educables? de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, el dimecres, 23 de març de 2011 a les 19:00 hores a la Sala Cotxeres del Palau Robert. A més de la presentació del document, a l'acte es van fer dues conferències a càrrec de Maria Jesús Comellas, doctora en psicologia i professora del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona i de Margarita Delgado, doctora en sociologia i investigadora científica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.