Busquem 1 Coordinador/a de Serveis i Processos Interns

Referència “Serveis interns”

Busquem un/a professional dinàmic/a i polivalent que coordini i garanteixi la operativa sistemàtica dels processos interns de la Fundació Bofill. Aquesta figura clau combinarà responsabilitats jurídiques, operatives i digitals, assegurant que cada acció administrativa estigui alineada amb la visió global de l’entitat i revisant i analitzant els processos per aportar solucions innovadores per a la seva millora i transformació en clau d’eficiència.

El perfil combina l’aportació d'una visió estratègica per l’àrea on s'ubica (Administració-Gerència) amb una execució detallada de les tasques assignades

Es busca una persona amb capacitat d’adaptació i orientació a la innovació que acompanyi l'àrea en un procés de revisió i transformació, treballant també de manera transversal amb els altres equips de la Fundació i diversos serveis i proveïdors externs.

Responsabilitats operatives i estratègiques del perfil:

Responsabilitats operatives:

    • Gestió i suport documental dels processos vinculats al Patronat.
    • Compliment de les obligacions amb el Protectorat de Fundacions.
    • Coordinació de signatures d’apoderats i gestió de tràmits jurídics amb col·laboradors i entitats.
    • Preparació de convenis i gestió documental vinculada a la cessió de drets d’autor i normativa Creative Commons.
    • Coordinació del servei de prevenció de riscos laborals.
    • Supervisió i planificació de les tasques de neteja de l’equip extern.
    • Coordinació del servei informàtic extern i implementació de solucions senzilles com configuració de correus electrònics, instal·lació d’equips i suport tecnològic bàsic.

    Responsabilitats estratègiques:

    • Revisió i anàlisi dels processos i procediments existents i dels nous que es vagin creant.
    • Identificació d’oportunitats de millora de l'eficiència dels processos.
    • Coordinació de la implementació de les millores proposades.
    • Identificació d’oportunitats per integrar solucions digitals avançades en els processos transversals de la fundació.
    • Impuls de la digitalització tant a l'àrea com a la fundació a través dels diferents grups multidisciplinars existents.
    • Coordinació dels diferents processos vinculats a persones i talent, en especial de les noves iniciatives relacionades amb el benestar de les persones, en coordinació amb direcció.

    Perfil i competències

    • Formació universitària en Dret, Administració o similar. També es consideraran diplomatures o cicles formatius superiors en àmbits afins.
    • Experiència mínima de 3-5 anys en gestió operativa, jurídica o tecnològica.
    • Coneixements sòlids en normativa de protecció de dades, cessió de drets d’autor i contractes.
    • Usuari avançat de Microsoft Office i eines digitals, amb interès en la IA i els processos de transformació digital.
    • Capacitat de treball en equip, adaptació a tasques diverses i coordinació amb serveis externs.
    • Domini imprescindible del català i castellà. Coneixements d’anglès valorats.
    • Es valorarà experiència en el sector no lucratiu i en processos de transformació tecnològica.

    Oferim

    • Jornada setmanal 40 hores amb una retribució inicial de 35.000€ bruts anuals.
    • Contracte indefinit i incorporació immediata.
    • Formar part d’una institució capdavantera en recerca, debat i innovació educativa.
    • Un entorn de treball dinàmic amb processos orientats a l’eficiència i la transformació tecnològica.

    Candidatura

    • Envieu el vostre CV a l'adreça electrònica: seleccio.serveisinterns@fundaciobofill.org
    • No es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per altres mitjans.
    • Us garantim la confidencialitat del procés de selecció.
    • Data límit per a la recepció de sol·licituds: 6 de febrer de 2025
    Notícies

    Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

    Acceptar