Busquem 1 tècnic/a d’anàlisi de dades

Termini de presentació de sol·licituds fins el 14/7/2023

A la Fundació Jaume Bofill impulsem els reptes de l’educació a Catalunya amb recerca, prospectiva, debats, programes i innovació. Treballem des de la independència, la cooperació, el compromís i el rigor amb una extensa xarxa de professionals i col·laboradors que com nosaltres pensen que el coneixement crític pot contribuir a transformar la societat i oferir una educació de qualitat per a tothom.

Una part important del coneixement que generem té a veure amb l’anàlisi i seguiment de les dades sobre educació: nivell formatiu de la població, de segregació escolar, abandonament educatiu prematur, competències, etc. Aquestes dades nodreixen informes i productes comunicatius dirigits a orientar polítiques educatives efectives i a estendre la conscienciació sobre els reptes educatius.

El sistema educatiu genera una gran quantitat de dades, que s’analitzen pobrament o no s’analitzen. Creiem que l’explotació i anàlisi de les dades té un enorme potencial de coneixement que ha de permetre formular propostes de polítiques públiques per al desenvolupament d’un sistema educatiu més just i que no deixi ningú enrere.

Què busquem?

Una persona menor de 30 anys (a data 1 de setembre de 2023), compromesa i interessada pel món de l’educació, les polítiques públiques i la reducció de les desigualtats socials.

Ha d’estar inscrita com a demandant d’ocupació no ocupada al SOC-Servei d’Ocupació de Catalunya.

La persona candidata ha de tenir coneixements tècnics i competències pràctiques en el processament i l’anàlisi de dades quantitatives així com coneixement sobre el sistema educatiu català.

Les seves funcions seran:

• El processament i anàlisi de diferents bases de dades (PISA, RALC, altres).
  • La gestió, tractament, digitalització i visualització de resultats.
  • La transferència del coneixement de recerques i informes sobre educació en formats innovadors (presentacions interactives, etc.).

Formarà part de l’àrea de recerca, tot i que pot treballar també en relació amb col·laboradors externs a la Fundació Bofill.

Perfil i competències

• Formació universitària en l’àmbit de les ciències socials, polítiques, de l’educació, de la informació o econòmiques.
  • Especialització i/o experiència en anàlisi de dades.
  • Imprescindible domini d’algun programa d’anàlisi quantitativa de dades: SPSS, STATA, R, etc.
  • Coneixement del sistema educatiu.
  • Iniciativa i autonomia.
  • Compromís, implicació i flexibilitat.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació social.
  • Incorporació l’1 de setembre de 2023.
  • Lloc de feina a Barcelona ciutat.
  • Jornada laboral de 40 hores setmanals.
  • Flexibilitat del 25% de la jornada laboral per facilitar la conciliació familiar i personal.
  • Total confidencialitat del procés de selecció.

Altres

• Les persones que vulguin optar a aquesta plaça han d’estar inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades, a data 31/8/2023.
  • Han de ser menors de 30 anys a 1 de setembre de 2023.
  • Sense cap relació laboral amb la Fundació Bofill des del 28/2/2023.

Si hi estàs interessat o interessada, envia el teu CV sense dades personals ni fotografia, només amb les teves inicials i núm. de telèfon a seleccio.recerca@fbofill.cat

Data límit de recepció de sol·licituds: 14/7/2023.