Busquem 1 tècnic/a de recerca

Termini de presentació de sol·licituds fins el 14/7/2023

El lloc de treball s’inscriu en l’Aliança Educació 360 - Educació a temps complet, impulsada per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i la Fundació Bofill i formada actualment per prop de 370 organitzacions sòcies (ajuntaments, entitats i federacions, centres educatius, etc.), que es proposa ampliar el dret a l’educació més enllà del temps lectiu i integrar les oportunitats educatives que avui es troben fora de l’escolarització obligatòria (activitats extraescolars, de vacances, etc.) per posar-les a l’abast de tots els infants i adolescents.

L’estratègia de l’Aliança Educació 360 inclou l’aportació de coneixement a partir de la sistematització d’experiències, l’elaboració de models, la generació d’eines, la recerca sobre l’estat de la qüestió i l’impuls d’espais de cocreació per millora i estendre les pràctiques i polítiques d’Educació 360.

Més informació: www.educacio360.cat

Què busquem?

Busquem un/a tècnic/a de recerca i desenvolupament de l’Aliança Educació 360, que treballarà sota la direcció de l'aliança i formarà part de l’equip de la Fundació Bofill. La seva responsabilitat principal serà la de prospectar models, polítiques i iniciatives exitoses (a nivell nacional i internacional) i la d’impulsar i dissenyar seminaris i altres espais per analitzar aquestes pràctiques i per a la transferència de coneixement.

Aquest lloc de treball està finançat pel Programa Investigo de contractació de persones joves demandants d’ocupació en la realització d’iniciatives de recerca i innovació (INVESTIGO 2023) de l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

Ha de ser una persona menor de 30 anys (a data d’1 de setembre de 2023, compromesa i interessada pel món de l’educació, les polítiques públiques i la reducció de les desigualtats socials. Les persones interessades en presentar-se a la plaça han d’estar inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades al SOC-Servei d’Ocupació de Catalunya.

Responsabilitats

• Detecció i anàlisi d’estratègies i polítiques municipals per reduir les desigualtats educatives en l’àmbit del fora escola desplegades a Catalunya.
  • Prospectiva internacional de models efectius i polítiques d’educació comunitària i educació a temps complet.
  • Suport al pilotatge d’iniciatives experimentals per al testeig de solucions i models d’intervenció en els territoris (Currículums de Ciutat, Passaport Edunauta, etc.).
  • Organització de grups de treball, enquestes i focus group d’aprofundiment sobre educació comunitària i d’oportunitats educatives digitals.
  • Suport en l’organització d’activitats de transferència de coneixement entre agents impulsors, iniciatives, etc.

Perfil i competències

• Formació universitària en l’àmbit de les ciències socials, polítiques, de l’educació, de la informació o econòmiques.
  • Iniciativa i autonomia.
  • Coneixements tècnics i competències pràctiques en l’anàlisi de polítiques i projectes.
  • Es valorarà coneixement del sistema educatiu (especialment pel que fa a les oportunitats educatives comunitàries i fora del sistema escolar obligatori).
  • Es valorarà l’especialització i/o experiència en l’anàlisi de polítiques locals.
  • És imprescindible el domini de l’anglès.

Oferim

• Incorporació 1 de setembre de 2023.
  • Jornada laboral completa.
  • Flexibilitat del 25% de la jornada laboral per facilitar la conciliació familiar i personal.
  • Contracte indefinit.
  • Treball presencial a Barcelona.
  • Les persones interessades en presentar-se a la plaça han d’estar inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades al SOC-Servei d’Ocupació de Catalunya a data 31 d'agost 2023.

Altres

• No es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic.
  • Us garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • Data límit de recepció de sol·licituds: 14/07/2023.

Si hi estàs interessat o interessada, envia el teu CV sense dades personals ni fotografia, només amb les teves inicials i núm. de telèfon a seleccio@educacio360.cat

Data límit de recepció de sol·licituds: 14/7/2023.