Conciutadania Intercultural als centres educatius

Continuant amb el projecte, la Fundació Jaume Bofill, amb la col·laboració del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, aquest mes d'octubre ha fet arribar, a tots els centres de primària i secundària de Catalunya, els tres darrers llibres de la col·lecció Conciutadania Intercultural: - Racisme als centres educatius. Eines per combatre'l. Núria Vives. Col·lecció Conciutadania Intercultural, núm. 8. Febrer, 2009. 117 pàgines. Més informació i descàrrega - Diversitat lingüística a l'aula. Construir centres educatius plurilingües. Mònica Barrieras, Pere Comellas, Mònica Fidalgo, M. Carme Junyent i Virgínia Unamuno. Col·lecció Conciutadania Intercultural, núm. 8. Octubre 2009. 138 p. Més informació i descàrrega - La reconversió de l'ofici d'educar. Globalització, migracions i educació. Francesc Carbonell i Danilo Martuccelli. Octubre 2009. 159 p. Més informació i descàrrega Com potser sabeu, aquesta és una col·lecció de materials i recursos per a la gestió de la diversitat sociocultural a l'aula, i tots els llibres estan disponibles en aquest mateix web des d'on es poden descarregar gratuïtament.