La Fundació Bofill atorga la contractació del Servei de desenvolupament tecnològic del projecte Suport Educatiu a l’empresa Pentabilities, SL.

La Fundació Bofill atorga la subcontractació del Servei de desenvolupament tecnològic del projecte Suport Educatiu a l’empresa Pentabilities SL, una entitat amb àmplia experiència en la creació i desenvolupament d’eines tecnològiques adaptades a metodologies innovadores dins l’àmbit educatiu i els entorns d’alta complexitat.

Es tanca així la convocatòria oberta i s'agraeix a la resta d’entitats participants el seu interès en el projecte.