Busquem 1 Coordinador/a de convocatòries

Busquem 1 responsable que assumeixi la coordinació de la presentació de projectes a convocatòries de subvencions i ajuts, tant d’origen públic/privat com d’origen nacional/internacional. L’objectiu d’aquesta posició és la identificació i coordinació de la presentació de projectes a convocatòries millorant l’encaix i volum de propostes presentades així com garantint la qualitat de les propostes presentades a convocatòries.

Responsabilitats

• Cerca i identificació de convocatòries de subvencions i ajuts que puguin encaixar amb els projectes de la Fundació.
  • Coordinar la presentació de projectes a convocatòries d’ajuts i subvencions de tercers d’origen públic o privat, tant d’origen nacional com internacional amb l’equip intern.
  • Centralitzar tota la informació necessària per presentar el/s projecte/s: lectura aprofundida de bases, convocatòries i documents, identificant requisits, warnings i elements a tenir en compte per presentar un projecte.
  • Suport a l’equip tècnic en la formulació de la proposta (documentació, plantilles Ad-Hoc de suport, criteris de valoració, etc.), i en la resolució de dubtes tècnics/ administratius que puguin sorgir i aportar solucions àgilment.
  • Generar la documentació administrativa necessària per presentar els projectes (plantilles, omplir contingut, firma digital, càrrega de documentació i enviament de la proposta, resposta a al·legacions en el cas que n’hi hagi, etc).
  • Justificació dels projectes (al·legacions si fossin necessàries, generar i consolidar documentació administrativa i econòmica, coordinar justificació tècnica si fos necessària, presentació, etc).

Perfil i competències

• Experiència mínima de dos anys en redacció i presentació de projectes a convocatòries (tant en la part tècnica com la part administrativa).
  • Experiència mínima de quatre anys en gestió de projectes (disseny, implementació, seguiment tècnic i econòmic, avaluació i justificació).
  • Persona rigorosa i eficient, amb alt nivell de planificació i organització personal.
  • Persona resolutiva, amb autonomia i orientada a resultats.
  • Capacitat per treballar sota pressió de terminis.
  • Excel·lents capacitats en comunicació escrita, tant en català com en castellà.
  • Coneixement i comprensió de llengua anglesa equivalent al nivell Advanced/ C1.
  • Nivell avançat del paquet Office, especialment Word i Excel.
  • Es valorarà experiència prèvia en la justificació tècnica i econòmica d’ajuts públics i privats.
  • Es valoraran coneixements i experiència en l'àmbit d'entitats no lucratives.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació social i educativa.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada laboral (40h/setm), amb possibilitat de 30h/setm (si fos necessària per conciliació).
  • Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
  • Contracte indefinit.

Què has de fer per presentar-te?

• Si us plau, envia’ns el teu CV actualitzat a l'adreça ectrònica: seleccioconvocatories@fbofill.cat, amb la referència al perfil corresponent al cos del missatge. Trobaràs aquesta referència a la capçalera.
  • No s’admetran sol·licituds per altres vies.
  • Si vols, pots aportar una carta de presentació però és opcional.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.

Quina és la data límit per decidir-me?

La data màxima per enviar el teu CV serà el 27/11/2022. Si n’estàs segur/a, no t’esperis fins a l’últim dia, et necessitem!